czwartek, 2 sierpnia 2012

02-08-2012

Hey. Wiem że nikt tego nie czyta , ale nawet to i lepiej p, pamietacie jak pisałam o samobójstwie postanowiłam że zrobie to 29 sierpnia w moje urodziny . To będzie dla mnie wybawienie uwolnienie sie od tego okrutnego świate pełnego zła , a i pokłuciłam sie dzis z moim chlopakiem
Foto z ostatniej miłosnej sesji : Image and video hosting by TinyPic

Wiecie co nie wiem mysle o zerwaniu z nim ale tak myśle że jak się zabije to gdzieś tam bede się czuła świetnie że on uważa że to jego wina . Dziś już ponad 10 raz oglądałam Sale samobójców i mysle że ja tez tak się zamknę w pokoju i wszystko będę miała w dupie , znajdę taki portal w sieci i się zabije . Byłm w Galeri pomorskiej ktoś ze szkoły mnie opluł ahhhh już mnie to nie rusza . Zastanawiałam się jak by to bylo jak by ktoś to skomentował , dobra nie ważne .......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz